Världens bästa bilförare

Hade min tredje körlektion idag och det gick BÄST! Kommer nog få körkortet jag också vet ni , på onsdag skall jag in till stan så får se hur det låter då men jag har en bra känsla i magen.

Har varit och diskuterat studentmössor och fastlagsbullar med rektorn idag också , viktiga saker. Orsaken till att bullarna dök upp i diskussionen var att vi (gymnasiet) befinner oss i Simpsiö imorgon på sportdag och självklart serveras dessa godingar i matsalen då. Nåja med negativt resultat gick Jenny och jag ut och meddelade resten av skolan att vi måste vara utan , jag beklagar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Marielle, du är en helt underbar person!

2011-03-08 @ 23:40:54
Postat av: Marielle

Svar Anonym; Oj tack snälla du ! :)

2011-03-09 @ 15:34:32
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0