Syskonkärlek

Min kära bror skall och tatuera sig på tisdag och nu har han även fått mig att bli sugen på att märka mig för livet. Eftersom jag är livrädd för att jag kommer ångra mig senare vill jag göra något som verkligen betyder något , något som har samma mening livet ut. Så självklart faller lotten på en syskontatuering.Så på en sekund bestämde sig Anton och jag att vi skall göra det här tillsammans. Vad bilden / texten kommer vara vet vi inte ännu men vi lär nog komma på något! :)

För att sätta guldkant på det här inlägget får ni lite syskonbilder.



Antons favorithobby har alltid varit att fäktas , leka lite vinterkrig eller liknande ( därifrån hans intresse för historia ) och jag har inte varit långsam att apa efter. Jag gjorde allt bara för att få leka med min bror så när han hade kompisar och det nalkades krig så var jag deras motståndare och var glad och nöjd med de sämsta vapnena och sämsta skyttegravarna men oj så nöjd jag var ändå.


Den lilla pojkflickan ( som nog hade flickfasoner också. Hon kunde inte gå in till citymarket vid 6 års ålder utan läppstift , någon kunde ju se henne osminkad , hon ville vara precis som sin farmor! ) älskade att vara på sjön. Oj så många gånger vi två lekt med mörtar som pappa inte ville ha. Även här hade anton krig mellan fiskarna och jag var sjukhuset som opererade de sårade.





Haha , den här grejen trodde vi två var en månlandare eftersom det var så det var sagt till oss! :D Vi drömde om att en dag få åka upp till månen med den!





Vi tycker om att sova tillsammans. Jag skulle alltid hålla i nackkragen på den jag sov bredvid för jag var rädd att den skulle gå iväg någonstans.



Tandhygienen på lillasyster tyckte Anton var viktig! 













Som ni ser jag tycker om att hålla hårt i mina nära och kära. Ingen får gå iväg..

Världens bästa bror! <3

Kommentarer
Postat av: emmaaa

hahaha naaw va sött :D å vilken syskonkärlek!

2011-03-20 @ 16:10:34
Postat av: cecilia

Super söta!! :)

2011-03-21 @ 14:56:52
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/
Postat av: Marielle

Tack snälla ni ! :D <3

2011-03-22 @ 09:32:57
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0