Känsla i Duschen

Igårkväll fick jag en ordentlig flashback.
När jag som bäst håller på att skölja shampot ur håret känner jag en otrolig nervositet , kunde inte förstå varför jag står och nästan skakar i duschen?! När jag analyserat och funderat slår det mig att jag kopplar ihop shampo doften med något och till slut faller det på plats. Just den här shampoosorten använde jag alltid när jag var på simtävlingar förr och jag var alltid väldigt nervös när det gällde egna tävlingar. Nu hade jag inte kännt den här doften sedan jag slutade med simningen men joo minsann minnena sitter ännu kvar. .



Det är den röda flaskan som får mig att darra!

Kommentarer
Postat av: nanette!

ja har precis samma me just didä schampona! tametusan va he vänder sej i magan då ja använder hede röda eller orange! ja antar att he va nångång i högstadie ja använd di då myki spännande händ ;D

2011-03-31 @ 09:51:28
URL: http://nnnanette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0