Idag har jag en tröttdag

Började skoldagen med en väldigt lång och väldigt tråkig hissa lektion. Uusch tyvärr är detta ett av mina hatämnen kan bara inte tåla att sitta och lyssna på vad nån dåre gjorde för 100 år sedan. Okej om det skulle handla om vettiga saker men hur dumt är det inte att man slipper till historien som en välkänd man om man dödar miljontals människor. Nej inget för mig.

Sedan fortsatte det med datorstrul för att en lång stund senare få utprintat wc-pappers info till tvåorna ( så ni inte förstår fel så skall vi sälja för att samla pengar till klassressan ).
En timme matte , elevkårsmöte och sedan en timmes körning i stan som var likamed katastrof idag. Jag är så trött , okoncentrerad och tankarna finns någon helt annan stans. Nu skall jag äta pizza , sova och vakna med ett leende! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0