I will newer let you down.

Hej mina vänner. Blir så varm i hjärtat när jag ser att ni orkar kika in hit varje dag.Bamsekram till er! :) Jag skall så småningom ge ett sådant löfte att jag skall bli en akrivare och förhoppningsvis bättre bloggare , men det om några dagar. ;) Mår inte det aldra bästa just nu. Egentligen så blir jag positivare för var dag som går  (hoppas på att snart vara den så glada tjejen igen ) men samtidigt som denna uppgång kommer så är det annat som smäller mot. Kan inte veta om jag skall vara ledsen eller glad...

Joonas kom och fick vara öron för mina funderingar igår och oj så skönt att få lätta på hjärtat , känns bättre nu. Idag har käraste bror fått stå för den lyssnande biten. Oj vad glad jag blir när han är hemma , finns ingen bättre människa än honom skall ni veta , genom snäll , genom god och är aldrig aldrig dum mot någon. Sån vill jag också bli !



I could always count on you
And you know you can count on me too

What is a brother for
If not to love?
And if the sky should fall
And life deal you too much
I won't ever go
I won't ever fall
I won't ever let you down

You're there for me
I'm there for you


Kommentarer
Postat av: christa

sv. Tack desamma snyggo! ;)

2011-03-19 @ 11:27:24
URL: http://christa.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0