Hej hjärtan

Vet ni jag är så enormt glad. Som jag sagt tidigare , den här vintern har varit så hemsk för mig på många olika sätt , samtidigt har den varit hur fantastisk som helst. Men jag har verkligen inte mått bra men nu börjar allt det vara bakom mig och jag går in för något nytt. Jag har kämpat med sjukdom , stress , varit ledsen över att ha mina alla vänner så långt borta , gått in i en period där allting känns hopplöst , glädjen var totalt bortblåst och jag hade inte ork att göra något alls. Kvällarna gick åt att vara ledsen över allt. Den här våren tänker jag nu göra till den bästa , jag ser positivt på allt igen och det så nu sällsynta skrattet är påväg tillbaka. Allt är möjligt bara man vill , så det här lägger jag i bakfickan och tar det som en lärdom och blir starkare än förr.

Jag börjar känna mig som mig själv igen och den känslan är så underbar. Jag mår toppen! :)


Kommentarer
Postat av: mia

<3

2011-03-24 @ 18:46:25
URL: http://mmias.blogspot.com
Postat av: Cecilia

:)

2011-03-26 @ 10:56:36
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0