Håll tummarna imorgon

Är duschad och redo för min första studentskrivning. Skall nog erkänna att jag är lite smått spänd för det men det går som det går och jag vet att jag kommer göra mitt bästa. En snäll gubbe på stan önskade mig lycka till , vi börjar bli riktigt bundis han och jag! ;) Första gången han kom fram och pratade med mig var när jag hade gips och kryckor. Nu satt han bakom mig och mamma på Othello och hade säkert hört mina funderingar kring hälsokunskapen. Såna snälla människor det finns ! :)

Imorgonkväll skall vi fira som sjutton , kommer bli så kul. Önskar alla er som skriver imorgon ett stort lycka till! :)






Kommentarer
Postat av: J A N I N A

TACK MARIELLE! :) o lycka till me hälsokunskapen, den kommer du o klara galant ;)

2011-03-24 @ 20:27:18
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0