Ett yrpelle till farsa

Min käre far har gjort det igen...
Han är helt enormt skicklig på att klåpa till det mesta. Han skulle och inhandla mat för dagen och försökte få ur mig vad jag ville ha. Jag som var yrvaken sa bara att han får ta vad han tar så äter jag det som jag känner för sedan. Sa dock att jag helst inte äter pizza idag!

Nå pappa kommer glatt hem från butiken och meddelar att han köpt makaronilåda och PIZZA. Valet föll förståss på makaronilådan då men ja här kommer haken. IQ nivå på låg nivå , pappa har tagit leverlåda.

Pappa: " vaaah , men de sto ju makaronilåda på skylten på hyllan???"

Nååh här äts det pizza nu då istället , kanon!

Kommentarer
Postat av: kitty

hahahah! :D

2011-03-23 @ 10:39:25
URL: http://kittyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0