blogginspiration = botten

De kommande 2 veckorna kommer jag ligga lågt här på bloggen. Dels för att inspiration helt enkelt inte finns , kameran är på min diss lista så vi skall jobba på vårt förhållande så kanske det börjar dyka upp lite smått trevliga bilder snart också. En annan orsak till att bloggen kommer eka tomhet så är att det närmar sig första studentskrivningarna för mig , den 25.3 är datumet och jag vill verkligen satsa. Har tänkt det nu i 4 månader men först nu 2 veckor innan inser jag hur lite tid som är kvar så nu skall jag plugga för fler för i det här ämnet tänker jag skriva bra!


Lycka blandat med Olycka

Idag fick jag annars bort min luftskena så nu får jag sakta men säkert börja anstränga foten igen. Får gå som en normal människa och om 2 veckor inleder jag även träningssäsongen igen. Som jag har längtat , att dessutom läsa till hälsokunskaps skrivning har inte gjort det lättare men när vi kör igång kör vi hårt!
På hemvägen var mamma och jag med om en liten krock i en vägkorsning. Vi blev tvungna att byta fil för att en plogbil skulle backa , den dåren ignorerar oss totalt och kör in med plogen i sidan på bilen. Som tur tog plogkillen på sig ansvaret och allt blev frid och fröjd.

Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: anonym

studentskrivningar?.. går du inte på tvåan?

2011-03-16 @ 23:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0