Bekännelser

  • Jag skäms , knäppte inte en endaste bild medans jag var på Åland.
  • Blev förälskad i Steel FM under vistelsen.
  • Ikväll skall mamsen och jag börja experimentera , ni får lov att hålla er tills vidare med vad det gäller. ;)
  • Har träffat Camilla idag (blir alltför sällan) och vi har snackat som aldrig förr , munnen gick konstant i 1 ½ timme. Vi har hur mycket som helst att prata om så förhoppningsvis träffas vi igen innan sommaren. Oj det är så himla roligt att träffa henne , hon är den jag kännt allra längst och hon som alltid varit en av mina bästa vänner , vi firar 18 år som vänner i september detta år , vilket är värt att nämnas. Hon är en sån som det inte är någon skillnad på om man träffat varje dag eller om det gått 1 år mellan vi vet ändå precis var vi har varandra( som tur har det aldrig hänt att vi inte setts på 1 år OBS!).
  • Jag har en hel del shopping jag skulle kunna visa er om ni vill.
  • Detta var mitt absolut flummisgaste inlägg någonsin men ni får leva med det! :)

 


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja! Shopping är alltid kul att se.. ;)

2011-03-04 @ 19:02:01
Postat av: jae

alltså ålands radiokanaler e ju så mycke bättre än våra! :D då ja va där sist nångång i början av december, så spelades såna låtar i radio som kom till nrj&voice typ förra månaden :D bäst!

2011-03-05 @ 02:48:58
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0