att ha drömmar

Äntligen börjar jag se vad jag vill ska hända i mitt liv under de kommande åren. Jag har så stora planer och drömmar så jag vet inte hur det skall finnas plats för alla men DET SKA GÅ! Ingen kan stå i vägen längre. I sommar kommer jag jobba häcken av mig för att sedan till hösten leva livet i egen lägenhet och under egna regler tills gymnasietiden är slut. Sedan har jag förhoppningsvis tjänat ihop pengar så jag kan bege mig ut och se världen.

Ingenting är omöjligt bara man vill!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha pengana du jobbar i sommar far på två månader om du bor i egen lägenhet! folk tror de e lettare en va de e. jag vet själv,föräldrarna ha hamna att betal myki bara för att man tror de ska gå

2011-03-11 @ 15:35:11
Postat av: Marielle

Sv; Jag vet att pengarna kommer försvinna super snabbt men mamma och pappa komemr nog hjälpa och jag kommer jobba även på hösten. :)

2011-03-11 @ 20:44:06
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0