Spinning + Core 75

Jag kan inte beskriva min energi idag , den är max och ännu lite till. Benen snurrade i 190 på spinningen och magen brännde på core. Idag var en sån dag när jag fick ut allt , mina ledsna tankar är nu som bortblåst och mitt glada humör är tillbaka , varför ödsla dagarna åt ledsna miner när man kan ta vara på dem och vara glad istället. Spara inte på glädjen , missbruka den!

Vet ni idag slog det mig hur mycket jag älskar den där sista låten av varje pass. Den där korta fyra minuten som är så otroligt viktig. Den smakar alltid lika bra oberoende hur den låter , konstigt nog är den alltid kanonbra. Ni vet den där känslan när man känner sig duktig och berömmer sig själv över hur bra man tränade idag. Det är så skönt när man ligger där på ryggen och pressar knät mot golvet så det knakar sådär härligt i ryggen.
De här minutrarna är minst lika viktig som själva träningen , åtminstone för mig. De ger mig möjligheten att glömma bort hur trött man var under det intensiva och man kommer istället ihåg hur känslan efteråt var som är hur skön som helst. Skippa aldrig avslappningen , den behövs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0