nr1

Fick en sån där lite gullig kommentar idag om att jag har världens sämsta blogg. Den tackar vi Robban för! :D Jag beklagar och jag skall försöka göra en förbättring. Jag skyller lite smått på min pärla till kamera som har gett upp. Tycker det är så himla tråkigt med blogginlägg utan nya foton så detta skall jag bli bättre på.
Hittills i sommar har jag inte haft en enda dag där jag bara slappat , därav en lite bortglömd blogg. Det har varit full rulle hela tiden och jag kan inte fatta vart tiden rinner iväg. Jag skulle ju vara klar med pappas födispresent vid det här laget men där finns det massor att jobba på ännu. Imorgon jobbar den här tösen och på torsdag har jag åtminstone två möten/dejter , trevligt så!
För att inte glömma att jag inleder min karriär som simlärare på måndagen , jag njuter. :)
projektet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0