A winning smile makes winners of us all

Både torsdag och fredag har gått åt att jobba. Gårdagen var en pina pga värmen. Ni kan tänka er att stå inne i ett kök hela dagen med full mundering på sig , inte roligt skall jag säga. Idag gick det betydligt bättre och den här dagen har varit så rolig. Timmarna bara flög förbi. Har hunnit vara ute på sjön och solat idag också , och himmel så härligt skulle kunna stanna hur länge som helst.
Vet ni jag är så otroligt glad just nu. Något bättre kunde jag inte önska mig! :)

Kommentarer
Postat av: strumpaaaaaaa-rumpaaaaahhh

sv: murmeeeid, om ja sku va du sku ja int säg nå. ;) du e snygg!! :D <3

2011-06-12 @ 15:56:49
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0