Tisdag till Onsdag

Igår skjutsade mamma in mig till Anton och Anna där jag hade lite kvalitetstid med dem 2 eftersom det varit så ledsamt efter dem medans de var i Hemavan över nyår. Sedan hämtade Robban mig och vi drog till Malax och köpte lite mat , hämtade Jessica och sedan körde vi iväg mot Vasa och ishallen igen för att kolla lite hockey. Drömmen om att bli ismaskinschaffis väcktes till liv igen , haha näedå men vet ni det var min största dröm när jag var liten , att få köra den ut på isen innan viktiga matcher. När Anton spelade hockey brukade mamma och jag fördriva tiden med att gå från is till is för att bara se den köra. :D

När matchen slutade fot vi återigen till Malax och fixade käk , tacos denna gång. Sedan var det mys hela kvällen lång.
Idag har jag hunnit ett varv till gymmet och sedan hem för att kolla kriminalserier med mamsen vilket resulterade i att jag somnade ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: sanna

sv; haha ja exakt! :)

2011-01-06 @ 13:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0