Nyårslöfte?

I år har jag bestämt mig för att bli nyttigare. Vad är vitsen med att trycka i sig massa gott när man ändå efteråt skall gå runt och tänka varför tog jag den sista biten choklad , varför åt jag den där bulla biten...
Nu är det beach 2011 som gäller och i den här takten kommer vi inte någon vart. Det här jullovet har varit helt fantastiskt härligt men min mage gråter. Men säg vem kan hålla sig från godsakerna den här årstiden och hej nångång får man frossa.

Men som med allt annat så skall det roliga alltid få ett slut. Idag smällde jag i mig den sista godisbiten för en väldigt lång tid. Det här blir mitt nyårslöfte 2011 , inte en godis kommer slinka ner framöver. Det kommer bli tufft sånt godismonster som jag är men det kommer att gå.

Jag har aldrig gillat bullar så det blir det lättaste momentet , kex likaså det klarar jag mig utan. Men chokladen och chipspåsarna på helgerna  det ni blir en utmaning.



Nån som känner på sig att de vill kämpa med mig den här våren och gå vägen mot en nyttigare framtid?


Kommentarer
Postat av: sanna

haha jag har också sen nyåret börjat strejka för allt onyttigt typ.. gjorde det förra året också klarade ett halft år minns att ja va så jäkla stolt.. :D men de går no lätt när man kommit igång! när man tänker på att de ger mera resultat till beachen sen hehe ;) så kämpa på bara, det gör jag också! :D

2011-01-05 @ 00:11:57
URL: http://snads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0