Kom ME!

Jag stortrivs på jobbet , jag kommer inte ha några problem alls att ta mig dit i sommar. En del småmissar såklart men sånt händer , ingen kan vara perfekt. En gullig liten prick hade vi med oss under kvällen också. KOM ME! KOM ME! KOM ME! vi ska si på spöööken! Har han sprungit runt och sagt , vilken gullegris.

Ni är några som frågat var jag fått jobb och det är på en restaurang , jag kommer vara servitris och även snurra ihop en och annan hamburgare/pizza vad du än önskar.

Så nu är min livs första riktiga arbetsdag avklarad. Det här kommer bli helt super! :)





Kommentarer
Postat av: kitty

var nånstans jobbar du? :)

2011-01-15 @ 23:50:14
URL: http://kittyk.blogg.se/
Postat av: jen

SA; oj va kul att nån annan gillar den oxå! Shit, jag är helt nerkärad i låten, så underbart fin! Finns många andra bra låtar oxå från step up 3D! (:



Jodå, sku verkligen behöva ses någon dag, känns typ som evigheter sen... Kanske vi sku få in nåt denna helg? :)



Super kul att du fått jobb redan! Kan tänka mig att de lika svårt att få jobb i år som alla andra år så..



Kramar <3

2011-01-17 @ 08:27:13
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0