Jag har en liten önskan

Fredag och jag vaknar till veckans värsta ringsignal. För det första förstår jag inte hur jag kunde vakna men exakt 05.57 vaknar jag av texten You know I am going to break your heart right? Yes det är min meddelande signal. Öppnar telefon med ögon som inte riktigt uppfattar vad det står men efter ett tags ansträngning förstår jag att det här inte var det jag ville läsa klockan sex på fredagsmorgonen.

Sjuklingen från Åland har försovit sig och missat båten hem. . .
Sov inte en blund mer efter det , nu skall här köpas väckarklockor som han måste slå sönder före de stängs av! Bör inte upprepas.



Så nu sitter Sibel och jag och fäller en tår när vi inte får mysa med våran favorit ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0