Gym

Har varit en sväng på stan , blev en parfym rikare , gillas stort! Mötte upp Cecilia och for till gymmet. Och vet ni idag var dagen kommen när jag kände mig redo för Combat igen. Efter en lång och traumatisk paus efter besvikelsen av första gången på det nya passet så var det nu dags igen att släpa mig dit , eller rättare sagt Cecci gjorde det. Tyvärr håller besvikelsen i sig , antingen är det mig själv det är fel på , programmet eller så har jag helt enkelt prickat in fel instruktörer. Fick ingen känsla i passet , det kändes inte tungt alls och jag är en sån som älskar när det verkligen bränner i musklerna , när jag får ta ut mig till max och får känna den där känslan efteråt att nu har jag verkligen kämpat.



Tänk det nästa gång det känns fruktansvärt att dra iväg och träna!
Efter Combaten körde vi för fullt på ett Pump pass. Så härligt , jag känenr mig som en helt ny människa.


Kommentarer
Postat av: christa

Haha, det där stämmer så bra! :)

2011-01-06 @ 20:49:41
URL: http://lifeofchribz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0