Fruktjetarjan

Kvällen började vid ishallen med Cecci , Andreas och Ceccis pappa , Sport - Jokipojat (4-3) så hemma publiken var nöjda. Det var en spännande match välvärd att se. I pausen introducerade Andreas HOTDOGen för mig , gudars , skall snart till hallen igen för att få i mig en till så himmelskt goda ! MÅSTE PRÖVAS!

Fick lite special eskort till hallen förrästen. Min kära mor ville inte trängas bland bilarna så min graciösa entre fick bli utklivandes ur polisbilen rakt framför biljettkön. Tacka staten för den billiga taxin , man skall väl få sina fördelar när man har en far som polis?!

Efter matchen var vi ut och körde runt lite , hälsade på beach människor och avslutade med skratt vid ABC.


Cecilia och Andreas om vegetarianer!

C- Tänk om man sku va sån där fruktitarian!
A- En vadå ? Fruktjetarjan?

Va heter en sån som bara äter kött?
A- KÖTTJETARJAN!

Det var då det flippade.




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag&Milja stod och vinkade som galningar åt er på matchen, haha :D vet int om ni såg nåt men :)

2011-01-15 @ 00:37:49
Postat av: Marielle

Svar;



Ede sant? Neeej de ha vi nog helt missat ! :o Vi såg nog er men ni lyckades alltid kolla åt nåt annat håll just då , så typiskt alltså! :D

2011-01-15 @ 00:45:29
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0