24.01.11

Sömnsaldot har nått 12 strecket. Är utvilad som aldrig förr. Somnade innan 9 igår och nu har jag plusat på timmarna ytterligare med lite små napar medans Flirting with forty har snurrat från början några gånger. Denna dagen kommer ägnas åt provläsning , åkte inte till skolan pga att jag fortfarande inte är helt frisk och operationen närmar sig med stormsteg och den blir inte av om jag är sjuk. Så nu är det träningsförbud och hemmasittarkvällar som gäller. Tror jag skall bryta min godisstrejk såder officiellt ett par dagar så att jag riktigt får leva och må fint!?

Update: Ni uppmärksamma såg att det var fel datum , aj aj så går det när man är nyvaken och inte riktigt har det här med datum på det klara! ;)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

24.12.2011....december

2011-01-24 @ 11:36:45
Postat av: Ella

När blir operationen? :)

2011-01-24 @ 15:48:23
URL: http://eleonoree.blogg.se/
Postat av: Ella

Jajusst. Men hoppas verkligen att allt går bra då! :) kram

2011-01-24 @ 16:28:51
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0