Svaren från frågestunden

 

1.vad var bästa med sommaren 2010? :)

Det bästa var nog värmen , friheten och det att få njuta av dagen utan att ha massa krav på sig och måsten. För att inte tala om alla lata dagar på stranden och äventyren med vännerna! :)

2. va e ditt mål i ditt liv?

Mitt mål är att skaffa en utbildning som jag trivs med och hitta The perfect Man , haha ;)

3. va e du mest nöjd med me ditt utseende?

Usch jag gillar inte att svara på det här men överlag så klagar jag inte på mitt utseende men mest av allt gillar jag käkpartiet haha! ;D

4. va e den första sak du sku rädda ifall det brann i ditt hus?

Om man bortser från alla människor som befann sig i huset och Sibel så skulle det vara min docka som jag haft sedan jag föddes. Hon är möglig och snart hårlös men hon kommer finnas med heeela livet !

5. va sku du ändra på i ditt liv om du sku ändra på någå? :D

Jag skulle göra så att jag bodde i centrum och inte ute på landet i all ensamhet , annars är jag nöjd. Så skulle jag hemskt gärna vilja vakna upp en morgon och kunna prata flytande finska. Wow !

6.har du nån pojk på gång? :)

Ja det har jag! :)

7.va sku du helre välja en dag med torres elä en dag me den snygga erica?? välj int fel nu!!! sätän..

När du ställer frågan så här så blir jag ju lite rädd och käner att jag ligger illa till om jag säger Torres nu så ERICA ofc my dear vill jag spendera en heldag med dig ! :D

8.om du fick välja EN kändis garderob vem sku de vara då?

Det här är super svår fråga. Men tjejerna i The hills har ju vääldigt snygga garderober så det får nog bli någon av dem ! ;)

9.Vad ville du bli då du var liten?

Jag har ända sedan väldigt liten velat bli Läkare , så ännu idag. Men visst har jag haft drömmar om att bli tex. lärare , frisör , kock ...

10.Favorit klädbutik?

Jag har inte egntligen någon favoritklädbutik just nu , utan köper precis var som helst där jag hittar något jag gillar. Men om jag får välja ett märke så blir det Dsquared2


11.Favorirplagg i garderoben? (gärna bild)

Har inte riktigt någon super favorit just nu i höstgarderoben pga att jag verkligen inte shoppat på eeevigheter men den här hör nog till en av favoriterna och jag stordiggar mina nya handskar från Seppälä. :)





(Beklagar bildkvalitén men kameran laddade ur så det blev panikfoto )

12.Till vilket land skulle du resa om pengar inte var ett problem? :)

Oj jag skulle resa överallt om bara pengarna räckte till. Skulle även bosätta mig för en tid i något varmt och härligt land. Spanien eller Australien skulle ju inte vara helt fel. Men skulle jag bara göra en resa skulle det bli till något riktigt lyxigt ställe. Dubai , Hawaii , Maldiverna , jag skulle kunna göra listan hur lång som helst.

                          

13.halåå :) nice blogg.. konsti fråga men ja e nyfiken :D har du nångong vari på nå 4H läger när du va mindre? tycker ja känner igen namne å dig på bilderna :D kul ti vet bara :)

Oj tack så mycket , kul att du gillar bloggen :) Haha joodu jag har varit på ett 4H läger när jag var mindre. Kommer inte ihåg hur gammal jag var men på Smulterö var det åtminstone! ;)

 

några snabba:
fest/mys
kärlek/vänskap
(Utan vänskap ingen kärlek , utan kärlek ingen vänskap! )
chips/popcorn
cola/fanta
söderresa/slalomresa
nyår/midsommar
påsk/halloween
mumin/nalle puh

Hoppas ni är nöjda med svaren och har ni frågor som dyker upp så är det bara att fråga precis när som helst ! :) 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: erica

ja e nöjd :))))))))))))))

2010-11-01 @ 21:05:24
URL: http://eriicaz.blogg.se/
Postat av: sockan

ou yeah, ;))))))))

2010-11-02 @ 15:24:21
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0