Lördag , Världens bästa överraskning

Emma , Sockan och jag vaknade upp hos Emma kring 10 tiden och bakade en kladdkaka åt hennes Farmor som fyller år idag?! :)
Sedan kollade vi klart Scream tvåan ( gömde mig i täcket mest hela tiden ) som vi hade börjat på kvällen innan. Fixade oss och drog in till stan för lite snabb shopping innan vi skulle iväg på ett efterlängtat Step pass. Vi gick in till VILA och började dra åt oss lite kläder och gick in i provrummet. Robban ringde men sa att han inte skulle berätta överraskningen ännu utan vi bestämde att jag ringer upp senare. Nähepp inte ännu heller fick jag veta...

Vi testade allt klart och jag hittade en super gullig klänning som jag tänker ha på självständighetsfesten på fredag.
Nu till saken. Det här kommer jag nog aldrig glömma!
Jag stod vänd mot väggen med accessoarer , helt i mina egna tankar och med grym beslutsångest över om jag skulle köpa ett bälte eller inte , så svänger jag på mig och himmel om jag inte blev överlycklig och överraskad över att se vem som står framför mig , fick ur mig ett glädje tjut och skärde ihop en sekund eller två och fattade inte riktigt om det var påriktigt eller inte. Men jodå det var Robban och hade kommit hem utan att jag visste om det. ( egentligen skulle han ju ha kommit först nästa helg ) Nu fattade jag ju varför han på fredagen sa att jag skulle bli gladare om han berättade om överraskningen först nästa dag!

Så ändrade planer. Ingen Harry Potter för mig inte ( vilket var lika bra eftersom Jenny avslöjade att det fanns ett par scener med ormar i filmen ) for istället till Malax och firade Lilla Jul med Plump hemma hos Jessica och André med Robban , Rasse och Miika. 

Det skulle inte ha kunnat sluta bättre! :)




Jay Smith - Against All Odds


Kommentarer
Postat av: Ella

Hihi, lika gulligt att läsa de som att höra då du berätta de i skolan. ;)

2010-11-30 @ 11:53:11
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0