Konvent

Usch jag är så trött på att gå och ha huvudvärk hela tiden. Det får börja räcka nu. Har varit på massage idag så där har vi väl en bidragande orsak till dagens huvudvärk men ååh det förstör mina dagar helt. Tänker inte deppa mer över det nu för hörni imorgon är det fredag. Och vad händer på fredag JOO , det är konvent för andrastadiets skolor! Yihuuu ! :D
Och ni alla som deppar över att detta skulle vara "saftkalas" , jag tycker ni kan ta och tänka en gång till. Ni klarar er hur bra som hels på Solf , Åminne , Faggen , jaa på alla ungdomsdanser och exakt samma regler gäller på den här konventen. Jag vet att det kommer bli hur kul som helst imorgon! Saftkalas eller inte. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0