GoodNight , With a Smile

Jag grävde nyss fram min gamla tävlingssimdräkt , den som går över hela kroppen. Jag älskade den då och jag älskar den fortfarande. Tyvärr så är nu dessa dräkter förbjudna så jag fällde en liten tår när jag insåg att jag aldrig mer kommer få stå på startpallen med denna underbara skönhet. De är så otroligt snygga , jag skulle kunna bära den på fest nästan! Tänk ett par snygga stövlar till och snygga accessoarer så har du en hel outfit med en rygg som är hur snygg och urringad som helst! Är det inte ganska praktiskt , sedan om du känner dig lite varm tar du bara ett snabbdopp i poolen och upp igen , eftersom dessa dräkter är vatten avstötande så torkar den snabbt! ;)


Okej slut filosoferat , nu skall jag gå och sova. Night night vänner! Puss!


Kommentarer
Postat av: jennyhärhej

Sv; oj va trevligt att du du gillar tycker de! :)

Ajaah, de borde vi verkligen ta o göra. Har bättre med tid nu då jag fått all prov över o sånt, så vi måste helt enkelt bestämma en dag,plats och tid så kör vi på det! (:



kram

2010-11-12 @ 13:05:55
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0