Godmorgon själv!

Haha måste bara berätta om min fantastiska ( läs hemska )morgon! :D

Vaknade 7.00 och konstaterade att huvudet fortfarande bultade som sjutton och sjukanmälde mig till skolan. Startade upp datorn och började lyssna genom massa låtar som jag skall framföra åt Anton i helgen och plötsligt började vår vakthund ( läs mes ) skälla som sjutton. Jag gick till vardagsrummet och kollade ut och på gården står slaskbrunnsbilen ( vad heter det på svenska ? ) jag tänker bara okej och går tillbaka till rummet. Mesen fortsätter skälla så jag går tillbaka och ser att en kille står på trappan och vill in. Guuuud där hade ju jag stått och kollat ut hur länge som helst och inte sett honom ( han hade förmodligen sett mig ).
Jag går och öppnar dörren med värsta rufset i håret , gårdagens smink eftersom jag var för död igår för att tvätta bort det och en röst som var helt hes.
Jag: Heej ! Öppnar dörren ytterst lite så att inte Sibel skall springa ut.
Han: Jaa ööh va e brunnarna?
Jag: Whaaat?? ingen aaning ? Typ där på den sidan bakom huset???
Han: Jaha okej. Går nerför trappan.
Jag: drar snabbt på mig världens fulaste stövlar och jacka och går ut och letar upp brunnen. Hittar den och springer snabbt som sjutton in och gömmer mig igen.
Kände mig som världens otrevligaste människa och på samma gång världens mest blåsta. Vad ska han ha tänkt när jag öppnade dörren och sedan inte ens hittade brunnen?! Sånt borde man väl veta om man bott på samma ställe i 17 ½ år?! 

Snälla pappa se till att du varnar mig för sånt här i framtiden eller helst av allt är hemma själv ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0