Fråga / BodyCombat

såg tidigare i veckan att du skrivi någo om ett nytt program i bodycombat. har de ändrat? isf, ungefär hur e de nya programme? :) älskade förra programme, men e de nya lika bra ?

Japp programmet har ändrat , jag har bara varit en gång på det nya så egentligen borde jag kanske inte ha den här inställningen till det men om jag säger hur jag tycker så gillade jag inte alls programmet. Kanske intsällningen blir mer positiv sedan när man kört det ett par gånger men nu är jag inte alls glatt inställd. Kanske just för att jag också älskade förra programmet och inte vill att det skall ändras till något sånt här. 

Träningen tyckte jag var ganska konsentrerad till benen , väldigt mycke sparkar , hopp , och kyykyn ( vad är det på svenska? ) det kändes som att armarna lite glömdes bort ibland. Jag fick ingen feeling av låtarna för personligen tycker jag att det var väldigt dåliga remixar som hade gjorts. Några var riktigt bra men så föll det på rörelserna. Det var rätt enformigt tyvärr.

Här är en intro , hittade tyvärr inget helt program och det här ger ingen egentlig inblick i hur själva programmet ser ut men hur som helst.



Skall ännu ge Combat 46 några chanser till innan jag helt avstår från det den här perioden för helt plötsligt kan jag ju bli förälskad i det igen men annars tror jag attacken , spinningen eller Pumpen får mina röster den här gången ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0