Dagen har sett ut som följande

- Strukturprov i engelska
- Ståupp komikern Jonas Helgesson var och föreläst om hur det är att vara CP-skadad. Det var nog bästa och mest givande föreläsning jag någonsin varit på. Vilken humor den killen hade och vilka sanningar han sade. Ett tag trodde jag verkligen att jag skulle börja gråta. Jag tycker att alla borde få träffa den här killen , han är verkligen hur härlig som helst , wow.
- Modersmålstimmen blev lugn och skön , vi kollade bilder från Island och Grönland.
- Stan ( Satt vid Waynes och snackade massa skit och lättade på hjärtat )
- Gym med Cecilia och Emma
- Ljusparty , satt och pratade resminnen med Camillas härliga mormor eftersom Camilla redan hade stuckit iväg till Vörå den jäkeln !  ;)
- Nu sitter jag vid datorn med världens största leende!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0