Besviken

Jag är besviken på det nya Combat programmet. Japp ni läste rätt , det omöjliga har inträffat. Vi körde så gott som hela nya programmet idag och stegen var mest inriktade på benen vilket jag inte vill träna mest just nu. Jag älskade alla slag med armarna förr och alla stegserier men nu är allt mest ett och samma. Musiken var inte heller lika bra som tidigare så får se hur det blir med min Combat den här perioden. Attans vad ledsen jag är nu.
Sådär övrigt gick träningen åt skogen idag också. Ingen power över huvudtaget , ingen ilska , ingen feelis , ingen kraft , inget alls.. Men man kan inte ha bra dagar alla dagar.



När vi hade gjort några fighter så kom den här låten. Äntligen tänkte jag , en låt som man får bra känsla av men nej sedan var det nog ledsen min igen. Hoppas , hoppas , hoppas att det bara är såhär jag känner just nu , just idag och att det blir bättre efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: sockan

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, du kan int mena allvar :( :( vill ha sommar programme(som va bäst)

2010-11-10 @ 21:53:18
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0