Jenny x 3

Jag har haft otroligt mycket pågång de senaste dagarna så bloggen har blivit lite lidande. Det känns lite som att jag inte hinner med allt som jag skulle vilja hinna med , tiden går alltför snabbt. Är det någon annan än jag som tycker att destu mer man har att göra och destu fler program man har inbokade så känns det bara som att man måste hinna med ännu mer och ännu mer och att det man har inbokat är alldeles för lite. Till skillnad från om man inte har så mycket planer så tycker man att tiden är precis lagom och man hinner med precis det man behöver hinna med ?? Är det jag som är konstig ?

Idag har mitt program sett ut ungefär såhär:
- Skola , inget nämnvärt. Världens längsta och tråkigaste modersmåls timme. Kan inte förstå hur man kan göra en lektion så ointressant?!
- Iväg till stan där jag träffade Jenny nr1 , gick till Waynes och snackade om allt mellan himmel och jord. Timmarna flög förbi så mitt i våra diskussioner måste Jenny 2 och jag traska iväg till Finska bokhandeln för att fixa lite stuff och sedan vidare till Lady Line där vi hade tänkt gå på ett pass Body. Men såklart var det redan fullt så det fick bli Spinning med Jenny 2 , Jenny 3 och en super instruktör som var ingen mindre än Jenny 3 syster Michaela.
- Spinningpasset var kanon. Är totalt slut i kroppen nu så det känns skönt.
- Efter gymmet rundade vi hörnet och gick på Ladies Night till Wasa Sport. Haffade åt oss massa kläder hittade en skönhetshörna där vi fixade våra naglar och fick reda på vår kroppsform och kläder som passade till just den. Jag är inte förvånad att jag blev V formen ( tacka simningen till den ryggen ) Fick äntligen köpt ett par gymtights och en ny collage.
- Nu är jag hemma och ögona faller ihop så nu skall jag ladda inför morgondagens födelsedagsfirande! :)

Tack Tjejer för den här underbara dagen , det här gör vi om! ♥


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hihi, jag hittade din blogg Marielle. ;) Jättekul att du kom på spinnpasset och tyckte det var kul. Strävar till att alla ska gå ut genom dörren med bra feelis. Hoppas vi ses fler gånger, annars stöter vi säkert på varann på gymmet. Kram Kram!

2010-11-04 @ 21:56:30
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: jen

Tusen tack själv för en härlig kväll med både gym, shopping & skönhet om man säger så ;) Helt klart, dehär tar vi om någon gång :)

2010-11-04 @ 22:09:34
URL: http://jennyycecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0