9 november

Idag har Marielle lilla träningsförbud p.g.a. att hon varit på massage. Kul tycker ni , helvetiskt tycker jag. Nu förstördes min träningsplan för den här veckan , aij aij. Kommer klättra på väggarna här ännu ikväll.

Skoldagen var skön som vanligt.
- Hälsokunskap , skrev sammanfattningar om olika droger.
- Massage
- Engelska
- satt och pratade vilt i EKS-rummet med Cecci så vi höll på att missa informationstillfället till niorna som visade sig vara först nästa vecka. Nå vi fick ju prata med vår kära Timo en stund.
- Musikalkurs , drama drama drama...
- Kom hem och ställde mig i köket för jag tänkte ställa till med mat åt mamma och pappa. Hur slutade det?
Jo Marielle sitter nu med långfingret inlindat i massa tryckförband för hon har inte lärt sig ännu att det är i köttet på skärbredan man skall skära i och inte i fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0