Asgarvar

Anonymaerkki om Tack och hej Bloggen:

NOOOUUUUUU!!!! my life is over!! :O


Fick en kommentar som såg ut sådär och jag säger då det , This made my day ! :D
Satsar på att återuppta bloggandet inom en snar framtid ! Promise! ;)

Nu när jag en gång är inne och skriver skall jag bara berätta om min dag på jobbet !
En liten söt tjej var helt kär i mig idag , hon sprang och höll mig i handen hela tiden , hon skulle alltid vara par med mig och när vi simmade så skulle hon simma med mig. Nåja helt plötsligt säger hon:Jag tycker du är snäll! :)
Jag: Nämen det är ju bra ! :)
hon: Så tycker jag att du är jätte fin också ! :)
Jag: Oj tack , jag tycker också att du är jätte fin ! ;)

Så himla söta småbarn är ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0