Simhallen

Fick mig ett Gott skratt när jag läste denna kommentaren ! :D
Som vanligt när det gäller Mia! (;


"si på faan du har blogg :D o lika smart som vanlit sir ja ;)

kaffe nån dag?"

Men joodu självklart ska vi på kaffe nån dag ! Vi har brutit vår tradition nu så vi måte göra en ändring på de GENAST !


Har varit i simhallen sedan klockan 4 idag. Så efter skolan for jag in till stan köpte ett par skor och sedan simhallen .  Har aningen huvudvärk nu efter att ha koncentrerat sig på tidtagarklockor och iaf försökt räkna till 1500 meter + alla trummor och visslingar genom stafetten! Hoh skönt med sömn blir det nu iaf! (;

8.50 skall jag vara tillbaka i simhallen imorgon och slipper förhoppningsvis därifrån ganska snabbt! 

Lugnt fredagkväll blev det iaf men det här får räcka för idag.

Night Night!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0