The river flows in you

Jag har inte slupit in på Bloggen tidigare idag. Har tydligen varit något fel på sidan ?!
Hursom helst så har den här dagen varit super jobbig. Vaknade klockan 7 och drog iväg till simhallen för dag 2. Har verkligen kämpat för att hänga med med finskan idag. En massa folk ar kommit och pratat deras värsta finska och jag har stått som ett frågetecken och försökt få dem att förklara på ett lättare sätt. Det gick väl bra till slut men hoh , visste nog inte vad jag skulle göra ibland. Nåjaa klarade mig iaf och sitter nu och faller snart över datorn pga trötthet. Skall sova såå länge imorgon.

 

Slapp kläder och håret ihopkastat i en knut. Det är precis så jag känner mig nu!Det här är nog inte någon riktigt bra dag måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: lina

snyggt!:)

2010-01-30 @ 20:23:15
URL: http://liimargareta.blogg.se/
Postat av: cecci

SV; Haha, jepps ;) de e vi som tar över pingisbordet sen då treorna far ;D

Söt topp btw :)

2010-01-31 @ 16:29:34
URL: http://ceciliasmeds.blogg.se/
Postat av: Marielle

Cecci ; haha yeepps lätt att de e vi som gör de ! ;D De blir nog vårat område de ;)

Å tack till både dig och Lina (:

2010-01-31 @ 19:49:42
Postat av: -

Du har jätte fint hår ! (:

2010-02-03 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0