Kiruna

Helt sjukt att det kan vara så kallt! När man väl fått snön på marken skall temperaturen gå och sjunka till - 50 så det är i princip lika med noll att snön är på marken man vågar ändå inte sticka ut fötterna utanför dörren. Nej nu får temperaturen stiga!

Har sovt så otroligt dåligt hela natten. Dessutom kan jag lova att det spökar hos oss!
Hur som helst så började allt med att jag gick och sova I TID igårkväll men när jag släckt lampan och skulle sova så vred och vände jag på mig , ja jag vet inte hur länge. ?! Mitt batteri hade fest och knäppte som bara den så när jag väl hade somnat så vaknar jag stup i kvarten av att dendär skiten knäpper! Till på köpet var det fullmåne.
Jag hann gå igenom halva mitt liv igår när jag låg och tänkte också. Det är sjukt vad tankarna snurrar när man som mest vill att dom skall försvinna!

Kom att tänka på Cessis och mitt dubbelbröllop igår så ni kan tänka er hur min hjärna var i drömmarnas värld! (;


Kommentarer
Postat av: Cecilia

häärliigt (det sista du skrev alltså) :D

2010-01-07 @ 17:05:58
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0