I´m Going To Bed With A Big Smile On My Face!

What a day!

Allt har verkligen varit mot mig idag! Måste vara min otursdag eller nåt? ;o
Det såg ljust ut på morgonen ända fram tills jag kom hem !
Till att börja med så: 
 - Lyckades jag på nåt jvla vis picka mitt finger i ögat så tårarna rann , mascaran ut över halva ansiktet och en mamma och pappa som gapskrattar åt mig.
Sedan fortsatte det med att:
- Halva bokhyllan faller ut när jag städar.
Jag skall hämta något att dricka åt mig och:
- Jag går in i dörren som jag tydligen inte såg ?!
- Häller hälften av juicen över mig (y)

En sjukt fantastisk dag , jag kan inget annat än le !

Be strong ! Sjöng Brad Paisley just från Spotify hehe Perfect! :D

Men jag måste säga att trots dessa motgångar idag så är jag världens lyckligaste människa ! Hihi ! ♥


Kommentarer
Postat av: mia

si på faan du har blogg :D o lika smart som vanlit sir ja ;)



kaffe nån dag?

2010-01-29 @ 16:02:13
URL: http://mmias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0