....

Fick ett samtal idag och det blev fixat så att jag skall spendera min helg i simhallen. Ungdoms FM går av stapeln den 29.1 och håller på till 31.1. Det kommer bli riktigt kul tror jag. Då får man ju åtminstone träffa alla från Vasa Simsällskap igen som man inte sett så mycket av nu på ca ett halvår så det blir super kul. Skall inte bara chilla där utan det blir nog att göra nytta också. Nytta med nöje (y) ;D  Hur som helst så skall jag ta tider och såna grejjer , känna mig vääldigt viktig.(;

Ser faktist fram emot detta!

Läste just genom min gamla blogg som jag hade på Glife och ojj vad det är roligt att se vad man sysslade med. Hittade lite roliga bilder också. Bloggar måste ju vara världens bösta uppfinning typ ? :D



Villavslutning för 2 år sedan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0