090110

Anton är påväg hit nu sista gången innan han drar till milin. På måndag far han så då blir det nog lite sorglit måste jag säga. Dessutom har jag två historia kurser att klara av denhär perioden och då skulle han verkligen va bra att ha här hemma. Han kan typ allt om historia och det var lite sämre på den fronten för mig ! Men det skall väl gå ändå.

Jag tänkte slänga in en låt som påminner mig om Anton nu och den första som dyker upp i huvudet så är Owl City - Fireflies men den har jag haft här en gång förr så det fick bli den här istället.



Bara för att basen i hans bil alltid slår på när vi lägger på denhär låten! (;
(basen fungerar inte riktigt som den ska nu när det är så kallt ute så det tar ett tag innan den går igång)

+


Den här för att det är en så galet sjuk låt och vi sitter alltid och skrattar åt den! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0