Penkkis

Jahapp då har man varit med om sitt livs första Penkkis och jag måste säga ett det var nog kuuul ! :D Jag kan kort dra hur dagen sett ut.

Klev av bussen 8.50 och möttes av galna hockeyspelare med världens fulaste brillor som tejpade fast armarna och fötterna och hade mig att krypa från bussen till skolan vilket är ca. 200 meter med ett helt lågstadium som står och gapskrattar åt en. Framme vid skolan hamnade man i "MullHagan" där de va värsta gympasset.
Hade lyckats hamna på svarta listan pga att jag tillhörde "barbiegänget" så vi måste dansa till I´m a barbie girl. Min barbie stämpel kommer nog aldrig försvinna har jag konstaterat.Har blivit kallad för barbie sedan sjuan nu ! (y) nåjaa sedan blev jag vald till Årets Tuggummi Tuggare , wohoo ! ;D

Sådär i stora drag såg dagen ut sådär , lever fortfarande har bara uppskrubbade knän efter allt krypande men det får man leva med ! (;

Gick på stan en stund efter skolan och hittade MASSOR som jag vill ha ! Typiskt !
Det blev en mössa iaf från Gina för 2.90 , men det var för att jag skämdes över att gå i stan och se ut som jag vet inte vad!

Nu skall jag börja hitta nå musik att ha i hörlurarna imrn när vi kör ner till Dragsvik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0