Tack

Åå jävlar vad överraskad jag blev när jag fått så många fina och positiva kommentarer. Det här kommer jag bära med mig hela kvällen nu ! Så tusen tack! ;)

Här kommer lite svar till er:

Allt är super bra med mig , hur är det själv ? tackar som frågar :)

Kul att du gillar bakgrunden ! ;) Jag har rätt höga förväntningar på den här filmen  så jag hoppas den blir bra. Upp till bevis nu då ! (;

Yep det är super skönt att träna ! Den där känslan efteråt när musklerna är helt slutkörda och man känner att man gett allt. Det är så super skönt! Håller verkligen med :)

Ikväll är det som sagt bio som gäller och senare får vi se. Håll er uppdaterade via bloggen hah (;

Och över lag vill jag än en gång bara säga taaack ! :D



slänger upp mer bilder när vi kommer hem , för nu drar vi iväg på bion Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0