hemma

från simhallen. Drog som planerat dit när skolan slutade och tränade typ en timme före huvudet börja leva ett eget liv. Insåg att det var bäst att sluta då eftersom den fantastiska provläsningen fortsätter idag. Men det var verkligen skönt att bara koppla bort allt och att få ha huvudet helt tomt från skolarbeten och sånt , så är det iaf för mig när jag tränar jag far som in i en annar värld.
Jag ser verkligen fram emot att fixa det efterlängtade gymkortet så att det oftare blir så att man får slänga tankarna någonstans och bara köra på för fullt. Såå nice!

Har anmält mig till en föreläsning nästa vecka också som handlar om självskade beteende och anorexi. Det kommer bli super intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0