!

Jag sitter och läser dikter nu och hittade dethär!

A heart is not to play with,
a heart is not a toy.
But if you want to break it, give it to a boy.

Jag vet inte varför men jag började skratta när jag läste det. Det är ju ganska tragiskt och man borde ju allt annat än skratta åt det där men oj så det stämmer , kunde bara inte låta bli !
Har jag inte ganska rätt ?

Som tur finns det guldklimpar som inte gör sådär också ! En sån som verkligen bryr sig på riktigt , en sån som får en på ett så sjukt otroligt bra humör , en sån som gillar dig för den du är , en sån som tar bort alla rädslor och som säger att allt blir bra. Det är just han , just han som jag vill ha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0