Äntligen..

..är jag frisk! Ingen feber längre ända problemet nu är att min röst är borttappad men kanske jag hittar den snart igen.
Såååå . Sportlovet har börjat för mig nu Niiiiice.
Det kommer bli så perfekt , så galet kul. !
Har ju missat en veckas träning nu också vilket inte känns sådär jätte super. Men det blir alltid så nästan , när man riktigt på allvar kommit igång så blir man sjuk så får man börja om pånytt igen det hör som på nåt sätt till nästan. Så nya tag den här helgen nu då så hoppas vi att jag hålls frisk.

Sitter just nu och kollar genom Cessis bilddagbok shit vad kul det är att se gamla bilder. Tänkte jag skulle slänga ihop en film med gamla  bilder , får se om jag orkar !



2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0