No way out

Guu så skönt det var att träna idag. Hade motivationen på topp och kändes som att jag hade styrka för två. Körde ett BodyPump pass , ett väldigt roligt sådant. Musiken , serierna ja allt var perfect. Känner på mig att det kommer bli en hel del Pump den kommande gymperioden.
Lite synd är det att jag har så mycke skola att ta igen nu så jag hinner inte riktigt på mina tidigare favorit pass , dvs Combat , skall ge det en chans till så snart jag bara hinner. Men tills vidare blir det en hel del eftermiddagsträning och inget fel med det.

Var på massage idag också , känner riktigt hur min massör skulle vilja nypa mig i örat nu om han visste att jag varit och tränat samma dag. Kanske inte den bästa kombinationen men jag kunde inte låta bli. Men good news , mina skuldror och min nacke är inte lika spänd längre , kan förståss bero på att jag inte tränat fullt ut på 3 veckor men alltid något , man kan ju hoppas att det skulle ordna upp sig nu äntiligen ! :)


Kommentarer
Postat av: frida

sv: tack Marielle för att du svarade! :) Har verkligen något att fundera på, båda är ju så fina ;) På dig passar iaf guldhjärta jättebra på :)

Vilken tandläkare lagade du fast det vid, för visst går det inte att göra det vid tandläkaren vid skolan?



superfin blogg har du :)

2010-12-07 @ 20:11:23
URL: http://fridanorren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0