Ibland är det inte lätt att vara gammal och underårig!

Jag försöker hela tiden säga åt mig själv att det är julafton imorgon men det klingar inte rätt. Det har gått alldeles för snabbt sen senaste julen. Så mycket har hänt så man har inte riktigt hunnit med. Jag kan inte direkt säga att år 2010 har varit det bästa året hittills men bra har det nog varit.



Mitt år 2010
Januari:
-Min kära bror drar in i militären
-Får OTH-hysteri
-Fick en impulsdröm om att bli modell
-Träningsnarkomanen började växa fram

Februari:
-Tillbringade största delen av årets andra månad vid Cecilias Inn
-X3M var och sände live från Korsholms Gymnasium
- Var på besök till Dragsvik och fick se med egna ögon att det faktist är precis som man tänkt sig i militären.Vi stod och kollade på faneden med snön upp till knäna och minus 20 och snöyra.

Mars:
-Fixade akrylnaglar som jag sedan konstaterade att inte var något för mig.
-Hade återförening med de käraste från högstadieklassen 9D
-David Beckham anlände till Tammerfors , tyvärr var jag inte på plats...
-Många kvällar spenderades med Anton och Anna.
-Filmen om Cecilia och Marielle publiceras för offentligheten

April:
-Marielle fyller 17 och får fina överraskningar av sina vänner
-Får nys om att Darin kommer besöka popkalaset sommaren 2010
-Drar ut på oförglömliga äventyr med Rosanna
-Vandringen fram till en eventuell fotoperation påbörjas

Maj:
-GLOW tatueras in i mig och mina vänners hjärnor och vi blir besatta
-Packar den lilla Rosa och åker iväg till Helsingfors för att göra modelldrömmen till verklighet men onstaterar ganska snart att detta inte är något jag vill hålla på med
-Första strandbesöket
-Grillfesterna inleds

Juni:
-Sommarlovet börjar
-Midsommar firas på storsand och shit vad kul vi hade.
-Victoria och Daniel gifter sig
-JAG FÅR SE DARIN LIVE PÅ POPKALASET , det här levde jag på resten av året.
-Sololja blir min bästa vän
-Jag har världens härligaste jobb som lekledare i simskolan

Juli:
-Bloggen flyttas till NextinFashion
-Sticker iväg på avskedsfest till Närpes
-Saldot för kollade fotbollsmatcher stiger
-OHI on festen i repris vid vår villa blir kanon

Nu gör vi ett litet hopp..

November:
-Bror blir 20 år
-Jag blir kärare än nånsin
-Året går mot sitt slut och helt plötsligt blir detta till ett super år

December:
-Får reda på att foten skall opereras
-Fixar äntligen till håret så attd et inte är så slitet och tunnt
-Fortsätter att sväva på rosa moln

I korthet året som gått. Jag har en känsla av att år 2011 komemr bli dubbelt bättre för då blir denna lilla flicka myndig. Just det bara 4 månader kvar nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0