Provläsning vad är det?

Blir så himla besviken på mig själv när jag ställt in mig på att verkligen läsa mycket på ett prov sen när det vekrligen gäller så bara skiter jag i det. Inte alls bra Marielle ! Men jag har lovat mig själv en bättring tills imorgon och det kommer jag minsann hålla fast vid , ingen dator imorgon före provläsningen är avklarad , punkt!





Orsaken till varför provläsningen avstannat är den här boken. Fick den på lillajul av mamma men började läsa den först igårkväll och jisses jag är helt fast. Så nu skall jag krypa ner under täcket och fängslas av långa vita sandstränder , lyx yachter , undervattens äventyr och förbjuden kärlek , mums! ;)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är faktiskt helt otroligt hur man kan fastna i en bok. Man kan verkligen inte sluta läsa på ngt sätt alls! Brukar ofta hända mej med! (;

2010-12-07 @ 21:28:39
URL: http://ceciliaellinoora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0