Min Helg

Fredag: I fredags hade vi som sagt den legendariska klassfesten som ni får se bilder från i inlägget här under. Tänker inte säga så mycket mer om den. Helt amazing var det

Lördag: På lördagen hade vi musikalkurs ( dit ingen nästan kom ). Vi skulle öva alla scener eftersom premiären närmar sig men VAR VAR ALLA?? :O Ingen nästan dök upp så vi är lika otränade nu som innan övningen , tyvärr. Kännsl lite smått dåligt när så många inte engagerar sig när det finns såna som verkligen vill göra det här till något bra.



(hittegods ;) " Vad gömmer Jontta i sin väska? ")

Efter musikalen blev det en snabbis hem för att packa lite grejer och sedan iväg till Malax. Var en sväng på lan , som tur hittade jag Christine där så det var inte så farligt att sitta där någon timma.

Söndag: Igår sov vi alldeles för länge. Fattar inte hur vi lyckades sova till 2 , kom oss iaf upp ur sängen och Robban for iväg på talko och jag gick ut en sväng med deras knäppa hund Phoebe ( hon är nog i klass med Sibel hon ). Satt och pratade med Robbans fina mamma och hade det mysigt med massa ljus tills han kom hem igen och vi bestämde oss för att åka och skrinna.
Inte lätt när man har en pojkvän som spelat hockey , jääklar vad lost jag var , långsam som en snigel också! ;) Nejmen vänta bara , snart ska vi nog se vem som snurrar upp vem !
Han tacklade mig en gång ( läs jag skrinnade rakt och flög omkull medans robban var 10 meter bort ) och slog knät så nu är jag invalid.
Låg hela kvällen och kollade Sunes Jul och hade det mysigt.

Jag har haft en fantastisk helg så nu finns det nya krafter till att starta en ny vecka i skolan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0