Julafton

Julafton firades här hemma hos oss med närmaste släkten. Det var hur mysigt som helst , precis som julen skall vara. Vi åt den efterläntade julskinkan och köttbullor så det stod ut ur örona och Kalle Anka gjorde sitt på tv:n. Alla förvånades över hur vackert jag kunde vissla med i Kan du vissla Johanna , nu är jag då inte heller riktigt fullt ärlig det är nämligen så att jag inte kan vissla utan jag låter som en visselpipa. Tro mig fråga mig aldrig om ni kan få höra hur jag visslar , det kan vara skadligt.



Det gömde sig en hel del rosa i paketen i år , undra varför ?! :D
Kommer ni ihåg när jag skrev om dröminredningen till bilen? Hur somhelst så kan ni tänka er att allt det jag drömde om då blev verklighet på julen. Allt det rosa gömde sig i en låda.
Rosa
-bilmattor
-backspegel
-knopp till växelspaken
-rattmuff
-spade och isskrapa till vintern. Hur lyx? :D

Min efterlängtade plattång från Björn Axen fanns också bland paketen och kameran som jag väntat på i ett halvår. Fick också super vackra smycken som aldrig kommer avlägsnas från halsen och armen. Är så glad över alla mina klappar , det måste ju bara betyda att jag varit en snäll flicka i år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0