Japp jag lever men jag kommer att dö för en stund

Tänkte börja med att berätta att engelska provet gick kanon , matten vill jag inte uttala mig så mycket om..
Drog iväg med papsen till sjukhuset och tog röntgen bilder sedan följde 1 timmes väntan på att slippa in till läkaren. Medans vi väntade satt jag och frös som en dåre , halsen värkte och huvudet kändes tungt. Slapp till slut in och där konstaterades det följande: Operation i slutet av januari / början av februari någon gång. En sena skall tas av , en knöl skall bort och sedan skall senan sys ihop igen. Man vet inte om detta kommer hjälpa men ett försök skall göras. Opererar bara högra foten till att börja med och om det lyckas så åker jag in för operation nr 2 och vänstra foten senare. Detta leder till 1 månads gips dvs 1 månads break från gymmet , troligtvis ingen bilskola och kryckor. Great , jag är inte på mitt bästa humör idag. Våren måste ju va sämsta tidpunkten för något sånt här , jag måste ju vara i skick till simtävlingarna i april (hoppas verkligen att jag återhämtar mig snabbt och att foten blir stark så att jag får någon styrka i bassängen ), beachform 2011 och KÖRKORTET!
Till råga på allt ligger jag nu i 38 graders feber och är helt slut. Snälla pappa köpte iaf en pizza åt mig som jag tryckte i mig innan febern hann stiga så nu överlever jag någon dags svält.

Så nu kommer bloggen ligga lte död ett tag men återkommer när jag mår bättre igen.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: erica

nej gumman!! förstår du e nere! va tråkit de måsta bli sådär men de blir no bra ska du se, då fötterna e friska å beach 2011 e på g så e allt fixat ja lovar! håll ut bara, å krya på dig <33

2010-12-14 @ 22:55:02
URL: http://eriicaz.blogg.se/
Postat av: Ella

Neeej! men vännen! :O

Tänk på den goda sidan, när knölarna är borta så blir det bättre än nånsin! :)

Krya på dig! <3

2010-12-15 @ 12:18:27
URL: http://eleonoree.blogg.se/
Postat av: emma

nä nu tycker ja no synd om dej! :/ å febern va ju bara pricken över i:et dessutom :( nåmen bli frisk nu så snabbt som möjlit så blir de no bra (: take care <3

2010-12-15 @ 20:51:48
Postat av: Marielle

Sv Emma: Janå febern ha så gott som försvunnit nu som tur ! så see you guys tomorrow <3

2010-12-15 @ 21:27:01
URL: http://mariellesophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0