Händelserik dag

Efter tredje lektionen och kiosk-kommitté möte stack Cecci och jag till banken och satte in lite pengar till tvåornas klasskonto. Sedan hämtade hennes snälla mommo oss och skjutsade in oss till polisstationen. Vi hade bestämt oss för att en gång för alla reda ut saker och ting efter förra årets skriverier och missöden.
Det som hände har tyngt på mitt hjärta i 1 års tid nu och jag tror det är många som delar samma känsla med mig så det var inte mer än nödvändigt att åka och verkligen få svar på tal. Hur kan en människa ha samvete att förstöra för så många människor. Väx upp ! Är det enda jag tänker säga fast jag skulle vilja säga så mycket mer...

Nåja vi blev väl kanske inte så mycket klokare men nu har vi fått säga våra argument iaf och förhoppningsvis vaknar också någon annan upp snart och inser att det här är fel !



Efter besöket hos polisen drog vi in till stan och gick runt och letade julklappar , eller vänta nu det var ju det vi skulle göra men inte gjorde! Sanningen är den att vi gick runt genom hela stan och pratade , pratade, pratade och pratade. Vi gjorde det vi flickor är bäst på helt enkelt. Men oj så härligt att prata av sig! :)

Sedan mötte vi upp Sockan , Christa , Kasse och Daniela och satte oss ner på Waynes och diskuterade Äldstes Dans efterfesten. Spännande spännande.

Dagens stora MINUS!

Till min stora besvikelse kom jag idag på att på Penkkis och ÄD kommer jag halta runt i gips och stylta mig fram med kryckor , skooj (Y) !


Kommentarer
Postat av: sockan

tänkt säg flera gånger ti dej att ditt hår blev så bra!! :D men vi va hela tiden in i alla möjliga diskussioner så ja till sist glömd de ;)

men så till saken, ditt hår är najs nu!! :D

2010-12-17 @ 21:21:16
URL: http://ssonya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0